TRANSLATION

کتاب، مقالات، جزوه، آموزش زبان انگلیسی، ترجمه

TRANSLATION

کتاب، مقالات، جزوه، آموزش زبان انگلیسی، ترجمه

چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟

چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟

آموزش خصوصی زبان انگلیسی: مکالمه، آیلتس (IELTS)، ترجمه، کنکور، تقویتی ... به همراه افزایش سریع دایره‌ی لغات و اصطلاحات

اصفهان- شاهین‌شهر

09125800677

فرض کنیم به یک کشور انگلیسی زبان رفته باشید و در آنجا هیچکس را نشناسید که پارسی بداند! شما وادار خواهید شد تا انگلیسی حرف بزنید. باید دست‌کم روزی یک تا دو ساعت همین موقعیت را برای خودتان در محیط ایران ایجاد کنید. فیلم‌های زبان اصلی (انگلیسی) ببینید، به رادیوی انگلیسی زبان گوش دهید و در اینترنت، سایت‌های انگلیسی را مطالعه کنید. احتمالاً چون انگلیسی شما هنوز جای کار دارد، بخش‌های مهمی از فیلم، رادیو و یا مطالب اینترنتی را درک نکنید، اینجاست که ”پشتکار“ داشتن، حرف اول و آخر را می‌زند!

یک لغت‌نامه (Dictionary) را همیشه همراه داشته باشید. تلاش کنید تا معنی لغات را به همان زبان انگلیسی خوانده و درک نمایید. چنانچه در ابتدا معنی آن برای‌تان روشن نبود، نگران نشوید و عجله هم نکنید. در آینده، با تکرار همان کلمه در جملات مختلف، معنی آن بهتر در ذهن شما می‌نشیند.

یادم می‌آید که وقتی واژه‌ی «Due» را برای اولین بار می‌خواستم یاد بگیرم، با مشکلی جدی روبرو شدم! در جملات مختلف و با موقعیت‌های متفاوت، معنی آن کاملاً تغییر می‌کرد. چندین روز بر روی جملات مختلف و معنی‌های آن کار کردم و سعی کردم برای آن معنی پارسی نسازم! بدین ترتیب معنی خود کلمه را در ذهنم تداعی کردم. البته این تنها کلمه‌ی انگلیسی نبود که چنین شکلی داشت، واژگان بسیاری هستند که در موقعیت‌های مختلف و یا با حروف اضافه‌ی مختلف، معنی آنها کاملاً تغییر می‌کند.

هر روز انگلیسی حرف بزنید، دست‌کم نیم ساعت در روز. اگر کسی را نداشتید که با وی تمرین کنید، ادای گفت و شنود بخشی از یک فیلم یا داستان را درآورید! خودتان نقش هر دو طرف گفت و گو را بازی کنید.

ادامه مطلب:  کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد