TRANSLATION

کتاب، مقالات، جزوه، آموزش زبان انگلیسی، ترجمه

TRANSLATION

کتاب، مقالات، جزوه، آموزش زبان انگلیسی، ترجمه

The Gatekeeper By Jason D. Morrow نگهبان دروازره

The Gatekeper By Jason D. Morrow

نگهبان دروازه

"سیلاس" باید نگهبان دروازه را بیابد تا از توطئه قتل یکی از مقامات جلوگیری کند و حقیقتی را درباره سرنوشتش دریابد. در عین حال ممکن است به زودی جنگی در بگیرد و بیگناهان بسیاری زندگی خود را بخاطر این توطئه و فساد مقامات از دست بدهند.

لینک یک داستان : کلیک کنید

Bloody Little Secrets By Karly Kirkpatrick رازهای کوچک لعنتی

Bloody Little Secrets

By Karly Kirkpatrick

رازهای کوچک لعنتی  نوشته کارلی کیرک پاتریک

یک داستان سرشار از ماجرا از یک خون آشام. وقتی "ویکی" در می یابد که هرگز نخواهد مُرد، تلاش می کند تا آنرا موضوعی بی اهمیت جلوه دهد. اما او نمی تواند جلوی هوس خود را برای گاز گرفتن گردن دوست پسرش بگیرد. کسی که ویکی را به خون آشام تبدیل کرده است، همچنان از زندگی او بیرون نرفته و کارش با او تمام نشده است...

http://avaenglish.4kia.ir/


Fade ضعف

Fade ضعف نوشته آ. ک. مورگان

 "آریونا" و "داک" هر دو دچار مسائلی هستند؛ اولی بخاطر مرگ مادرش و دومی بخاطر دیوی که در وجود خود احساس می کند. ملاقات آنها با برملا شدن یک پیشگویی همزمان می شود که می تواند همه چیز را نابود کند مگر آنکه این دو به یکدیگر اعتماد کنند.

Spider's Bite By Jennifer Estep نیش عنکبوت

Spider's Bite

By Jennifer Estep

نیش عنکبوت

وقتی خانواده "جین" کشته می شوند، او مجبور می شود تا برای حفظ جان خود، آدم کشی را یاد بگیرد. حالا عنصر سنگی که پرتاب کننده چاقو است صلیب مرگبار را بدست آورده است و می خواهد تمام نسل بشر و جادوگران را بکشد تا به نظر خودش به عدالت برسد. نوشته جنیفر استپ. کتاب پرفروش از لیست نیویورک تایمز.

Crimson Night By Marie Hall شب سُرخگون

Crimson Night

By Marie Hall

سرزمین پاندورا که نیمی از آن را شیاطین پُر کرده اند، آنقدرها هم سرزمین بدی نیست! او تا جایی که می تواند خون آشامها، گرگینه ها و زامبی ها را می کُشد تا روشنایی صبح بدمد. اما وقتی یکی از عاشقان او از دست ساکنان پاندورا فرار می کند، آنها ترس برشان می دارد که وی رازشان را به این دختر شیطان کُش گفته باشد. یکی از پُر فروش ترین کتابها در لیست "یو اس آ تودی" (USA TODAY)